تعطیل

این وبلاگ سیاسی نیست!

تعطیل

این وبلاگ سیاسی نیست!

جهان سوم

  

بعضیا بدشون میاد وقتی بهشون میگی که ما جهان سومی هستیم. 

ولی از خود جهان سومی بودن بدم میاد نه از گفتنش. 

چرا باید انکار کنیم؟ 

اصلا مگه میشه انکار کرد؟ 

وقتی تفریح من دختربازیه. 

وقتی سرگرمی من sms بازیه. 

وقتی بابام دوشغله است و 20 ساعت در روز کار میکنه تا قسط خونه رو بده. 

وقتی به خاطر فرار از سربازی حاضر شدم رشته الهیات دانشگاه زابل بخونم. 

وقتی بعد بچه دار شدن تازه کم کم داره از همسرم خوشم میاد. 

(یا اینکه) وقتی بعد از بچه دار شدن تازه فهمیدم که من و همسرم به درد هم نمی خوریم. 

وقتی غیرت بابا و داداش هزاران دخترفراری تحویل جامعه داده.  

وقتی تو کشورمون تا اسمی از آزادی میاد همه یاد چماق میفتن.

 وقتی 

 "این جهان به لانه ماران مانند است 

و این جهان پر از صدای حرکت پاهای مردمیست 

که همچنان که ترا می بوسند 

در ذهن خود طناب دار تو را می بافند."

وقتی...  

نظرات 4 + ارسال نظر
یک جهان سومی جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 06:13 ب.ظ http://www.gerdane.blogsky.com/

ما همه جهان سومیم دیگه. چه بخوایم چه نخوایم...
جهان سومی در پیشرفت و تکنولوژی نیست که تو ذهنمونه...

دقیقا
میخوامت
I love U

VpnServ جمعه 10 اردیبهشت 1389 ساعت 09:46 ب.ظ http://www.1.vpnserv.us

آیا از وضعیت بد اینترنت کشور خسته شده اید ؟ آیا از فیلترینگ گسترده داخلی جانتان به لبتان رسیده است ؟ پس بد نیست چیزهایی در مورد "وی پی ان" بدانید . درواقع همان فیلترشکن خودمان که محدودیتی در استفاده نداشته و به هیچ وجه در کاهش سرعت اینترنت شما تاثیر گذار نیست . برای کسب اطلاعات بیشتر از سایت ما دیدن کنید

میثم آزاد شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 06:53 ب.ظ

در واقع آزادی یکی از مفاهیم انتزاعی ست که ما به ازای خارجی ندارد
مثل اسم من که تو شناسنامه و کارت ملی اسیر است
از نوشته ی آزادی ت بوی ابراهـ... نبوی میومد همراه با اندکی بوی فواکه چلچراغ
خوشا فلسفه بافیا که تو آغاز میکنی؟
ادامه بده
اما زنده بمان

میثم آزاد شنبه 11 اردیبهشت 1389 ساعت 06:59 ب.ظ http://odo.blogfa.com

مگه من مرده م که عکس از اینترنت میذاری؟
اون عکس فروغم بردار ضایه ست

البته عکسای تو که حرف ندارن
ولی عکس مرتبط به موضوع میخوام
عکسای وبلاگت هم همه فیلتر شدن
ضمنن عکس فروغ کجاش ضایعه
گفتم یه ؛تولدت مبارک؛ گفته باشم بهش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد