تعطیل

این وبلاگ سیاسی نیست!

تعطیل

این وبلاگ سیاسی نیست!

اشتباه ویلیام

بودن یا نبودن ؛ مسأله این نیست. چگونه بودن ؛ مسأله این است.

رمز موفقیت محمد

اگر میخواهی به تو(و حرفهایت) اعتماد کنند ؛ راست بگو. 

اگر میخواهی به تو(و حرفهایت)  ایمان داشته باشند ؛ دروغ بگو.(هرچه شاخدارتر؛ بهتر)

منجی موعود

نجات دهنده در گور خفته است.

بوی ماه مدرسه

چند وقت پیش بنزینامون بنزین بدون سرب شد و لی به امید خدا از این به بعد قراره بشه: 

بنزین بدون یارانه. 

وقتی بوی بنزین با قیمت پایه ی خلیج فارس به دماغ آدم میخوره عقل از سر آدم میپره. 

اونوقته که بوی ماه مدرسه و رایحه خوش خدمت کنار میرن و آقای عظمای عظیم الشان تنها بویی که استشمام میکنه بوی توطئه آمریکا علیه انقلاب پربرکت ماست.

به من چه؟

هی ما میخوایم دنیا به هیچ جامون نباشه بازم ناغافل یکی از دوستان یه مسیج میده با این متن: 

تصویب شد: 9دی ، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت؛ درضمن 30شهریور روز گفتگوی تمدنها از تقویم حذف شد! 

آخه یکی بگه به من چه ربطی داره؟ چرا به من میگین؟

هدفمند(هدفمندانه) کردن مردم

مقام معظم رهبری نامه ای تنظیم کردند که قرار است پس از اجرای کامل طرح هدفمندی یارانه ها تقدیم ریاست محترم جمهوری کنند. متن نامه از این قرار است:
 

بسمه تعالی  

محمودجان!  

صحنه را دیدیم.  

از اینکه میلیونها ایرانی را به خاک سیاه نشاندی از تو ممنونم.  

طیب الله انفسکم  

سیدعلی خامنه ای

تب و لرز

من سردم است 

من سردم است 

و انگار  

هیچوقت گرم نخواهم شد 

(فروغ) 

رایحه ی خوش خدمت

مسئولین محترم از بس که به خدمت مردم رسیدن دیگه کمر واسشون نمونده