تعطیل

این وبلاگ سیاسی نیست!

تعطیل

این وبلاگ سیاسی نیست!

مرگ یه بار شیون هم یه بار

آقا من دیگه خسته شدم ! 

این ترم به هیچ یک از اهدافم نرسیدم. 

چه کوتاه مدت و چه بلند مدت. چه سیاسی چه درسی. چه جسمانی و چه اخلاقی. 

ترم بعد می خوام دیگه بیخیال سیاست بشم(یکی نیست بگه آخه تو گه از سیاست حالیته؟) و فقط بچسبم به درس. 

البته این تصمیم رو ترمهای پیش هم گرفته بودم. ولی: 

دیگه واقعا خسته شدم. تا کی با مشروطی دستو پنجه نرم کنم؟ تا کی هر ترم معدلم بشه ۱۴ و بگم ترم بعد میترکونم؟  

ترم بعد اگه معدلم بالای ۱۷ نشه ترک تحصیل میکنم.   

عکس از میثم آزاد

 اصلنم شوخی ندارم. اصلنم از روی عصبانیت نمیکم این حرفو. 

اگه بخوام این ترمهای آتی رو هم با همین روند طی کنم شاید بتونم مدرکمو بگیرم ولی این مدرک اصلا به دردم نمیخوره. 

آقا اصلا کی گفته که حتما همه باید با درس به جایی برسن؟   

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 تیر 1389 ساعت 05:18 ب.ظ

۱۴ که خوبه:دی:دی

داش امیرت سه‌شنبه 8 تیر 1389 ساعت 05:25 ب.ظ

امیدوارم ترم بعدی هم وجود داشته باشه!
یه ضرب المثل کاملا ایرانی میکه که کنده...که...پاره....!

یک جهان سومی سه‌شنبه 8 تیر 1389 ساعت 07:17 ب.ظ http://www.gerdane.blogsky.com/

عجب !!!!
بیخیال نیما.... سیاست که واسه کسی تنبون نشده.
ولی باز هم نمیگم بیخیال سیاست شو. ولی محوِش نشو.

کله پدر همشون

آشناترین غریبه سه‌شنبه 8 تیر 1389 ساعت 08:34 ب.ظ http://ashnatarin-gharibe.blogsky.com/

سلام
خوبی؟
منم مدرک گرفتم فقط قابش کردم. خیر سرم بهترین رشته رو خوندم و صنعت سرم میشه.
.
.
.
به هر حال موفق باشی
فعلا. . .

میثم آزاد جمعه 11 تیر 1389 ساعت 12:25 ب.ظ http://odo.blogsky.com

لا الاه الا اللاه
دهن آدمو باز میکنی دیگه!
من چی بگم به تو آخه ها؟

عکس میذاری اسم عکاسو درشت زیرش بنویس همه بخونن

به قول معروف عقده ای ... عقده ای ... عقده ای!
{آدمک کلافکی و رسیدن به یاس فلسفی}

دوستان بهتره قبل از نظر دادن درست توجه کنن.
وقتی موس(موشواره) روی عکس میره نوشته ی بلیغی ظاهر میشه با این عنوان:
عکس از میثم آزاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد