تعطیل

این وبلاگ سیاسی نیست!

تعطیل

این وبلاگ سیاسی نیست!

جلسه دارم

از وقتی اومدم تهران انقدر سرگرمی و مشغله و تفریح و... دارم که وقت نمیکنم آپ کنم. 

اون یه مسابقه ی پیامک هم به زور تونستم وقت کنم آپ کنم. 

در طول دو هفته ی گذشته دو تا خواهرزاده به دنیا اومدن(دوبار دایی شدم) و به جز اونا دوتا تولد دیگه هم بود. 

ولی بیشتر وقتم صرف کتاب خوندن و ولگردی تو شهر شد. 

خدایا دربند و درکه را از جوانان ما نگیر!  

عکسای بلاگ اسکای هم که فیلتر شدن. مملکته داریم؟

مسابقه پیامک

با سلام و تبریک فرخنده قهرمانی همراه با شایستگی کامل اسپانیا در جام جهانی 

شما رو دعوت میکنم که در مسابقه ی پیامک وبلاگ ما شرکت کنید. 

سوال اول: به نظر شما مهمترین مشکل کشور ما در حال حاضر کدام است؟ 

۱- اینکه جوونای ما مدل موهاشون چه جوریه و چه لباسی میپوشن.(به قول میم.الف.نون :"واقعا مشکل جوونای ما اینه؟") 

۲- صعود تیم ملی آمریکا از مرحله ی گروهی در جام جهانی 

۳- اینکه رکورد پیامکهای ارسالی در مسابقه ی "یک جهان؛یک جام" شکسته نمیشه 

۴- اینکه هوگو چاوز میتونه دائم العمر رئیس جمهور ونزوئلا باشه ولی احمدی نژاد هنوزم با وجود تلاشهای فراوانش موفق به تغیر قانون اساسی ته نفع خودش نشده. 

۵- اینکه هنوزم که هنوزه علیرغم تلاشهای بیشائبه ی دولت نهم و دهم قیمت بنزین در ایران ارزانتر از بقیه ی کشورهای منطقه است. 

۶- فراوانی رسانه های منتقد و افراط آنها در انتقاد از دولت و متاسفانه نادیده قرار گرفتن زحمات خالصانه ی دولت(اسنادشم موجوده!) 

  جوابهای خود را به شماره ی ۳۰۰۰۰۱۱۳ پیامک کنید. 

با تشکر. 

تارنمای مجرمانه

برای رفاه حال بازدیدکنندگان عزیز این وبلاگ وزین نشانی سایت <<معرفی تارنمای حاوی محتوی مجرمانه>> رو توی لینک دوستان قرار دادم که برید حالشو ببرید و با هرکس دشمنی داشتید بتونید به راحتی و در اسرع وقت وبلاگش رو فیلتر کنید. 

به قول مقام عظمای ولایت : 

طیب الله انفسکم

مرگ یه بار شیون هم یه بار

آقا من دیگه خسته شدم ! 

این ترم به هیچ یک از اهدافم نرسیدم. 

چه کوتاه مدت و چه بلند مدت. چه سیاسی چه درسی. چه جسمانی و چه اخلاقی. 

ترم بعد می خوام دیگه بیخیال سیاست بشم(یکی نیست بگه آخه تو گه از سیاست حالیته؟) و فقط بچسبم به درس. 

البته این تصمیم رو ترمهای پیش هم گرفته بودم. ولی: 

دیگه واقعا خسته شدم. تا کی با مشروطی دستو پنجه نرم کنم؟ تا کی هر ترم معدلم بشه ۱۴ و بگم ترم بعد میترکونم؟  

ترم بعد اگه معدلم بالای ۱۷ نشه ترک تحصیل میکنم.   

عکس از میثم آزاد

 اصلنم شوخی ندارم. اصلنم از روی عصبانیت نمیکم این حرفو. 

اگه بخوام این ترمهای آتی رو هم با همین روند طی کنم شاید بتونم مدرکمو بگیرم ولی این مدرک اصلا به دردم نمیخوره. 

آقا اصلا کی گفته که حتما همه باید با درس به جایی برسن؟   

بازنشستگی بعد از انتخابات

نمی خوام بگم اوضاع مملکت نابسامانه. 

نباید بگم کشور افتاده دست یه مشت بییییییییییپ(سانسور) 

نمی تونم بگم تو کشور ما ظلم بیشتر از فساده. 

ولی فقط یه سوال برام پیش اومده: 

چی شد که یه دفعه استادان "واعظی"، "فروغی"، "پاک نهاد"، "ابراهیمی" و "تدین" یه دفعه همه شون با هم تصمیم گرفتن بازنشسته(اخراج) بشن؟ 

مگه دانشگاه شیراز مثل اینا رو داره که بعد از هر انتخابات بخواد یه عده شونو بازنشسته کنه. 

یا مثل استاد "امینی" بعد از انتخابات به جرم "عضویت هیئت رئیسه مجلس ششم " و "ریاست ستاد انتخاباتی کروبی " و "عضویت در شورای مرکزی حزب اعتماد ملی " دستگیر بشن؟