تعطیل

این وبلاگ سیاسی نیست!

تعطیل

این وبلاگ سیاسی نیست!

اندر فواید حزب باد

امروز یه مقاله ی طنز سیاسی نوشتم و توش تا می تونستم میرحسین موسوی رو کوبوندم. 

و بعد دادمش تحویل رئیس بسیج دانشجویی دانشکده حقوق(الله کرم مشتاقی) که تو نشریه شون چاپش کنه. 

وقتی مقاله رو خوند گل از گلرخش شکفت و ازم پرسید : شما عضو بسیج دانشجویی هستی؟ 

 وقتی جواب منفی شنید گفت: شما که اینقدر قلمت قویه و دست به قلمت خوبه چرا فعالیت تو بسیج فعالیت نمی کنی؟ 

و چقدر از فهم و درک و شعور بالای من تقدیر کرد. 

                                                 آره دادا! اینه!  

حالا از مزایای پایه مالی که بگذریم: 

اینجانب نیما آزاد(طرفدار دوآتیشه ی دو تیم آرژانتین و اسپانیا) همین جا تنفر عمیق خودم از تیم ملی سوئیس را رسما اعلام میدارم. طرفداری این تیم حرام می باشد و هرگونه دلبستگی به این تیم در حکم محاربه با خدا و پیغمبر و امام عصر(عج) و امام غروب(مج) و امام شب(کج) می باشد. 

حدیث نوشت : سوئیس باید از صفحه ی روزگار محو گردد. نیما(ره)   

ضمنا لازم دونستم حتما بگم :

" امام جمعه اصفهان گفته است 74درصد دختران ما باکره نیستند! پیام آور از
ایشان میپرسد: شما این آمار را از کجا آوردید؟ آمار مربوط به اصفهان است
" امام جمعه اصفهان گفته است 74درصد دختران ما باکره نیستند! پیام آور از
ایشان میپرسد: شما این آمار را از کجا آوردید؟ آمار مربوط به اصفهان است
و یا کل کشور؟ امام جمعه میفرماید: من با این وضع فساد و فحشا حدسی گفتم،
البته آقایانی هم که اطلاع دارند و نزد من میآیند تائید کرده اند ......"
و یا کل کشور؟ امام جمعه میفرماید: من با این وضع فساد و فحشا حدسی گفتم،
البته آقایانی هم که اطلاع دارند و نزد من میآیند تائید کرده اند ......" 

آگاهان پرسیدند : اولا شما چندتا دختر داری که درصد میبندی؟ و ثانیا به ما چه که دختر شما باکره نیست؟ به خدا کار ما نبوده. کار کار انگلیسه!

نظرات 10 + ارسال نظر
آ . د . م پنج‌شنبه 27 خرداد 1389 ساعت 06:46 ب.ظ http://www.1adam.blogsky.com

!

میثم آزاد جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 12:49 ب.ظ http://odo.blogsky.com

دیروز تقریبا هم زمان وبلاگمونو آپ کردیم و هر دو فکر کردیم اون یکی آپ نیست!
دیشب اینا رو از تو موبایل رضا رضوی خوندم
رضا غش کرده بود و میگفت نمیدونستم از تو دیوونه ترم پیدا میشه سید!
یه مقدار خطرناک تر داری مینویسی
حکم ارتداد و محاربه شوخی نیست
به خصوص اگه بعد از چاپ مقالات بسیج معلوم بشه منافق هم بودی!
من نمیدونم موقع امتحانات چرا انقدر فعالیت بلاگیت زیاد شده؟
ضمنن اون کپی پیست های تکراری آخر مطلبو درست کن

زت زیاد

میثم آزاد جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 12:51 ب.ظ http://odo.blogsky.com

مقالتم آپ کن بخندیم

میثم آزاد جمعه 28 خرداد 1389 ساعت 12:53 ب.ظ http://odo.blogsky.com

یه سری به این وبلاگ بزن
http://yellowww.persianblog.ir
برو آرشیو سال هشتاد دو - سه
ببین اون موقعا چه طور فکر میکردم
و مقایسه کن با الان خودم
بعد مقایسه کن با الان خودت
به نتایج جالبی میرسی

تابا شنبه 29 خرداد 1389 ساعت 11:59 ق.ظ http://tabakhanomi.blogsky.com/

آقا دستت درد نکنه...
خوشمان آمد...

مرجان یکشنبه 30 خرداد 1389 ساعت 02:25 ب.ظ

برا این پستت رفتم تو کامنت دونی پایین نظر گذاشتم!!

به من چه
ایراد از قالبته!

باشه بابا
ما که چیزی نگفتیم
شما اصلا سه نا پایینتر بنویس
دلایل نوشتن این مقاله هم مشخصه:
دلیل اول : واسه خنده
دلیل دوم : منافع شخصی اعم از مصونیت سیاسی و ...
دلیل سوم : خواستم خودمو بسنجم(که دیدم بابا ما هم خیلی با استعدادیما...)
دلیل چهارم : همینجوری

سوتک یکشنبه 30 خرداد 1389 ساعت 05:01 ب.ظ http://www.raherast.blogsky.com

دوست عزیز سلام از اینکه نظرتون رو برام گذاشتین ممنون. اما خیلی چیزها برای ما نه تنها همیشه تازه‌ است بلکه سرمشقی است که هرچه تمرین می‌کنیم باز هم از اینکه بهتر آن را تکرار کنیم لذت می‌بریم. به نظرم لازم نیست برای رفتن به آینده گذشته را پاک کرد.
در مورد این پست هم هرچی فکر کردم نفهمیدم خواستی خودت رو معرفی کنی؟ دروغ رو مسخره کنی؟ روایتات را جعلی و مسخره معرفی کنی؟ لذا در نهایت به این نتیجه رسیدم که ظاهرا آن لحظه افکارتون مغشوش بوده. موفق باشی.

داش امیرت چهارشنبه 2 تیر 1389 ساعت 01:21 ق.ظ

به دوستت الله میگفتی عضو بسیج بودم اما بعد از کلاه گذاشتن سرم دیگه پایگاه نرفتم.الانم به عنوان یه چپ کرده میشناسنت.راستی حاج آقا رو دیدی بگو تل دخی هاشو بده!

یک جهان سومی چهارشنبه 2 تیر 1389 ساعت 03:13 ب.ظ http://www.gerdane.blogsky.com/

به قول یه ضرب المثل کاملا ایرانی : مرگ بر سویس !!!
فقط اسپانیا

سلام آرش جان
تو بالاخره امتحاناتت تموم شد؟
خوش بحالت ماکه تا شیشم باید بدیم

داش امیرت یکشنبه 6 تیر 1389 ساعت 01:08 ق.ظ

۱۰تیرهم یادت رفته؟؟؟؟.باید بدی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد