تعطیل

این وبلاگ سیاسی نیست!

تعطیل

این وبلاگ سیاسی نیست!

مرگ بر مظلوم

والا ما که گشتیم نبود 

شما هم بیخود نگردید که نیست 

اصلا چرا باید گشت؟  

جو که میدونی چیه؟ با گندم هم که آشنایی داری؟ 

اگه تونستی یه جو غیرت و یه گندم جرئت پیدا کنی توی این مردم(مخصوصا شیرازی ها) جایزه داری.

وقتی مردم روز ۹ دی میان خونشون رو هدیه به رهبرشون میکنن چطور میشه ازشون انتظار داشت که ۲۲ خرداد(یا هروقت دیگه ای) بیان و حقشون رو بخوان. 

دیروز وقتی با لباس سبز رفتم بیرون هرلحظه منتظر یه حادثه بودم. ولی نه خیر. به جز خودم تنها کسی که لباس سبز پوشیده بود باغبان دانشگاه بود! 

بحث موسوی یا احمدی نژاد نیست. 

بحث اینه که وقتی یه نفر هر روز میاد یه بار میزنه توی سرت و تو هیچ چیز نمیگی(بزرگواری میکنی) طرف مقابل میگه <<یارو کتک خورش ملسه ها>> و بعد از یه مدت یه دونه میزنه تو سرت و یه دونه هم میزنه تو صورتت. 

تازه داستان همین جا ختم نمیشه.

وقتی دیگران این داستان رو مشاهده کنن میگن << این یارو که توسری خوره خب ما هم میزنیمش>> و اینجوری میشه که دیگران هم تو سرت میزنن. 

و طی یک فرایند خیلی ساده تو میشی یه توسری خور تمام عیار. 

من میخوام توسری خور بار نیام. فقط همین.( وگرنه گور بابای موسوی! )

تاوانش رو هم دادم.  مثلا: 

چندوقت پیش عموی بزرگوارم جلوی روی بابام به من گفت : <<جلوی بابات دارم بهت میگم ؛ یه بار دیگه... با ماشین از روت رد میشم>> و اصلا هم شوخی نداشت. 

چندوقت بعدش هم پدر گرام تهدیدم کرد که با ماشین محترم از روی بنده ی نامحترم  رد میشه و دوتا پامو قطع میکنه! 

اونوقت بود که من یه مسیج فرستادم یه فامیلامون که : 

هرکی میخواد با ماشین از روی من رد بشه بی خبر کارش رو بکنه. چون من خیلی دوست دارم سورپرایز بشم. 

به هر حال وضع بد جاده ها باعث شده مردم به جای این که از روی جاده عبور کنن از روی برادرزاده و یا پسرشون رد میشن.  

پ.ن: میبینم که این روزا بازار فیل.ترینگ داغه!!! "پریود مغزی" و "دخترحاجی" و" من اگه خدا بودم" و "مملکته داریم؟" و .... حالا که اینطور شد منم حالاحالاها لینکشون رو پاک نمیکنم!

زنده باد آزادی

نظرات 8 + ارسال نظر
داش امیرت دوشنبه 24 خرداد 1389 ساعت 02:46 ب.ظ

سلام چطوری؟داداش راحت باش تو سایبری سپاه پارتی دارم تپل بنویس کاریم نداشته باش.هماهنگه

داش امیرت دوشنبه 24 خرداد 1389 ساعت 02:48 ب.ظ

راستی.اگه تو هم جای این مردم بودی که 2تا بچه.زن.100تا قسط.با این اطلاعات قوی که شب میان دمه خونت بازم سبز میپوشیدی؟

میثم آزاد دوشنبه 24 خرداد 1389 ساعت 03:46 ب.ظ http://odo.blogfa.com

یه آیه از انجیل هست که میگه اگه کسی زد تو سرت،
به جای اینکه لباس سبز بپوشی
کونتو بگیر طرفش تا یه درکونی هم بهت بزنه
!
از فیلت رینگ این دوستان ناراحت شده
ولی اگه خدا فیلت رینگو آفرید بلافاصله فلت رشکن رو خلق کرد
که بر هر فیلتر دو نعمت واجب باشد!
تازه تو مگه مستندهای پربار تلویزیون رو درباره ی نداودوستان ندیدی که اتفاقا شب قبل از 22 خرداد پخش شد و تمام فتنه های پشت پرده رو از جمله «فوت» ندا رفع ابهام کرد
اونم در نقاطی که اصلا حد چپ و راست وجود نداره!

میثم آزاد دوشنبه 24 خرداد 1389 ساعت 03:51 ب.ظ http://odo.blogsky.com/

راستی
بر اساس قانون دوم ترمودینامیک:
آنتروپی(مقدار بی نظمی) جهان رو به افزایش است
و هرگونی تلاشی که باعث کاهش آنتروپی در یک نقطه انجام شود،
خود باعث افزایش آنتروپی در نقطه ای دیگر و درنتیجه افزایش آنتروپی کل میشود

بر اساس این قانون (خودت ربطشو پیدا کن!) پیشنهاد میکنم بیخیال ترم تابستون شی و عوضش ترم بعد عین آدم درستو بخونی
زت زیاد

میثم آزاد دوشنبه 24 خرداد 1389 ساعت 03:52 ب.ظ http://odo.blogsky.com

اصلاحیه:
باعث = برای

داش امیرت چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 01:23 ق.ظ

راستی دلیله این که وقتی آخوند میبینیم و میزنیم بس کله ی بقلی واسه همینه که آخونده نیادو ما در این زمینه یه قدم جلو تر از اونا باشیم؟

داش امیرت چهارشنبه 26 خرداد 1389 ساعت 01:42 ق.ظ

این روزا همه دنبال آزادین.اما شاید مفهومی از آزادی ندارن مثل خود من.دوس دارم یه آب در این مورد بری که ما چی میخایم

[ بدون نام ] سه‌شنبه 8 تیر 1389 ساعت 05:01 ب.ظ http://pwutnews.blogfa.com

ببین انقدر ناامید نباش حالا جو دانشگاه شما شاید اینطوری باشه
دانشگاه ما هم تقریبا مثل شماست
اما روز ۲۲ خرداد من نه تنها سبز پوشیدم و دستبند سبز انداختم دستم بلکه کلی با دوستام دستبند سبز و مشکی آوردیم بین دانشجوها پخش کردیم حتی طوری شده بود که حراست هم اومد جلومون اما باز ما کم نیووردیم(البته ما دیگه خیلی...)
اما به هر حال با این کار ما تقریبا نیمی از جمعیت دانشجوها دستبند سبز و مشکی داشتند
از ۲۲ خرداد تا الان هم من دستبند مشکی هنوز دستمه
خیلی با وبلاگت حال کردم امیدوارم همیشه موفق باشی
راستی به ما هم سر بزن خوشحال می شم واسم نظر بذاری
به امید آزادی
سبز باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد