تعطیل

این وبلاگ سیاسی نیست!

تعطیل

این وبلاگ سیاسی نیست!

خوشبخت آنکه خر آمد الاغ رفت

آقا اصلا به من چه؟ 

هر کاری که دوست داری بکن. 

بزنگ و بگیر و ببند و بدزد و بکش. 

اصلا واسم مهم نیست اگه اسرائیل بخواد به ایران حمله کنه. 

یا اگه به هر کلکی(اعم از شایعه زلزله و اخراج شرکتها از تهران) مردم رو از تهران بیرون کنی.   

یا اگه به جرم دوستی با جنس مخالف دستگیر بشم. اونم توسط کی؟ پلیس راهنمایی و رانندگی!!!!!!! و نه گشت ارشاد. 

اصلا مهم نیست اگه یه روز به جرم نشر اکاذیب فیلترم کنی. 

آخه من سازگار شدم. 

 به قول شاهین نجفی: 

"مرض عادی میشه واسه جماعت بیمار" 

یا به قول اون آهنگ معروف Linkinpark (آهنگ In the end):  

I`ll never fight again//////////////and this is how it ends 

برای بچه های رشته مون "لیدر" تعیین میکنیم. 

و من دلم رو خوش میکنم به اردوی مختلط با بچه های دانشگاه. 

خلاصه اینکه: "احمق باش تا کامروا شوی." 

نظرات 8 + ارسال نظر
میثم آزاد یکشنبه 9 خرداد 1389 ساعت 02:35 ب.ظ http://odo.blogfa.com

چی بگم والا.

VpnServ Team یکشنبه 9 خرداد 1389 ساعت 05:10 ب.ظ http://www.v-p-n.in

فقط تا 20 خرداد وی پی ان 6 ماهه همراه با 1 ماه رایگان وی پی ان 12 ماهه فقط 20000 تومان

مرجان یکشنبه 9 خرداد 1389 ساعت 06:14 ب.ظ

اونوقتم شکسپیر همین جمله رو گفت: برای لذت بردن از زندگی کافیه کمی احمق باشیم
حالا روز به روز که بگذره مجبوریم بیشتر احمق باشیم

و هیچ چاره ای نیست جز دلخوش کردن به همین کوچیک کوچیک ها که دارن همینارم از بین میبرن!!

داش امیرت یکشنبه 9 خرداد 1389 ساعت 11:57 ب.ظ

خوبه!من که از اون موقع که شناختمت(دمه نونوایی!)همین طوری بودی پس همینطوریم باش آخه همینی که هست.خر باشیم یکم تا شیم.....

یونیم دوشنبه 10 خرداد 1389 ساعت 08:47 ب.ظ http://WWW.UNEEM.COM

نیما جان منم امشب دوباره این کتاب و می خونم
تو حرف نداری

بی قید سه‌شنبه 11 خرداد 1389 ساعت 01:40 ب.ظ

حالا که با هم مشترک المنظوریم جمعه با یه داف می خوام برم در بند میای؟بگم ۲ تا شن؟

یک جهان سومی سه‌شنبه 11 خرداد 1389 ساعت 10:23 ب.ظ http://www.gerdane.blogsky.com/

؛اصلا واسم مهم نیست اگه اسرائیل بخواد به ایران حمله کنه. ؛
با این جمله موافق نیستم نیما جان...
احمق بودن و احمق ماندن و احمق رفتن رو بعضی وقتا خودم بهش اعتقاد پیدا میکنم که آدم اینجوری راحت تره... ولی نهایتا به این نتیجه میرسم که باید برای عقایدم و اعتقاداتم و وطنم مبارزه کنم.
من راه سخت تر رو برای زندگی انتخاب کردم!
میدونم که تو هم همینطور هستی و برای خستگی در رفتن این رو گفتی...

من کشورم رو دوست دارم و عاشق آزادی هستم
و مشخصه که اصلا دلمو به اردو رفتن با دخترا خوش نمیکنم
تا حالا چیزی درباره ی افعال معکوس شنیدی؟

داش امیرت سه‌شنبه 8 تیر 1389 ساعت 02:37 ق.ظ

اردو مختلط و خوب اومدی
اگه یگان ویژه سپاه(صابرین)هم میدونست چه خبره
بجای اون غول های تا دندون مسلح 2تا داف میذاشت جلو ملت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد